Activeren

Device activeren

Gefeliciteerd met de aankoop uw Track24 device. Om aan de slag te kunnen met Track24 heeft u een account nodig. Het nieuwe device kunt u zelf aan uw account koppelen.

Ik heb nog GEEN Track24 account

Registreer een nieuwe account via de blauwe knop hier onder.

De account die u via de registratieprocedure aanmaakt is uw toekomstig ‘administrator’ account met beheer-rechten. U kunt in de toekomst alleen deze account gebruiken voor het toevoegen van nieuwe devices.

Registreren en activeren

Ik heb WEL een Track24 account

Klik op de gele knop hier onder

Log-in met uw gegevens in de Track24 applicatie en ga naar het menu ‘Beheer’. Kies hier de optie ‘Activeren’.

Klik links in de activatie module op de groene ‘plus knop’.

Activeer uw device met behulp van de activatiecode die bij het device is geleverd.

Activeer mijn device

* Let op: wanneer u via de registratieprocedure een nieuwe account aanmaakt is uw gebruikersaccount automatisch de ‘administrator’ account. Via deze gebruikersaccount zijn alle beheer- en activatietaken toegankelijk. Het is mogelijk om gebruikersaccount met minder rechten aan te maken, maar de eerste gebruiker blijft altijd een ‘administrator’.

* Geen rechten voor het activeren device? Log altijd in met uw ‘administrator’ gebruikersaccount. Dit is de account die u als eerste heeft aangemaakt.

* Mijn activatiecode werkt niet! De activatiecode bestaat uit 8 tekens, voer deze zonder spaties in. Blijft u de melding ‘activatiecode ongeldig’ krijgen? Dan is uw code waarschijnlijk niet geldig meer. Neem contact op met de Track24 helpdesk voor meer informatie. Let op dat een code slechts eenmaal te gebruiken is.

Dekking in heel Europa

Het automatische rittenregistratiesysteem van Track24 werkt live en zonder extra roaming kosten in bijna alle Europese landen. Track24 registreert ritten in alle landen, ongeacht dekking. Via de gebruiksvriendelijke applicatie kunt u achteraf alles helder inzien.
Lees hier alles over de dekking.

Dekking in heel Europa